play phone device-mobile location2 search plus dash down_arrow cross chevron-down chevron-up chevron-left calendar device-camera

Customer reviews of JDS Autos

At JDS Autos Sports & Prestige we pride ourselves on the great service we provide to all of our customers. We understand that buying a car can be a daunting prospect, So we strive to make the buying process as simple and hassle-free as possible.

But don't just take our word for it, see what some of our customers have to say about us...

Write a review

JDS Autos

JDS Autos
5
4.9

Based on 93 customer reviews

Powered by


  • 5

    Fantastic service!

    By Aaron P on 20 January 2017 | Verified purchase

    I bought a car from JDS AUTOS back in November 2015 and was very happy with the service from John and Andy. I was given chance to look round car as long as I wanted then was taken on proper test drive by Andy where I was able to drive the car at all different speeds and different roads. A couple months after (Jan 16) I was getting clutch and flywheel problems with my car, so I called my warranty which was provided and long story short they wasn't go to pay out. I was gutted!! so I called John and explained the situation, and about 2 hours later he called me back saying he would pay to have the car fixed for me at a garage of my choice in my hometown as I only recently bought car of them! I was over the moon! (Not many car dealers would do that!!) in the process of getting my car fixed John was fantastic! Thanks John and Andy for great service.


  • 5

    Highly recommended...

    By Duncan H on 11 December 2016 | Verified purchase

    Vehicle was exactly as described in the advert, very friendly service and a fair price. All in all you can't ask for more... Would recommend.


  • 5

    Couldn't be better

    By Hannah B on 26 November 2016 | Verified purchase

    Really great company, quick transaction and John really went to extreme lengths to make it easy for us.


  • 5

    Excellent and very helpful.

    By Carol N on 13 November 2016 | Verified purchase

    Really helpful all the way from test drive to collection. Bought a beautiful low mileage car for the right price. Would use again definately. They go the extra mile to make things perfect.


  • 5

    Highly recommend!

    By Thomas F on 12 November 2016 | Verified purchase

    Exchanging business with JDS Auto was a very pleasant experience. The owner was a very kind, trustworthy and experienced person


  • 5

    Great to do business with

    By Johnny C on 03 November 2016 | Verified purchase

    Very helpful knowledgable experienced staff , got a great deal , very happy customer .


  • 5

    An honest and supportive car dealership

    By Stephen R on 03 November 2016 | Verified purchase

    JDS Autos is really all you would hope a car dealer should be. This was the first time I have bought a car that was not local as I live in North Devon. John picked me up from the station in the car I was buying and I drove it back to his showroom. Everything was as described and the transaction was faultless. I will certainly ask John to source my next car for me when the time comes to change.


  • 5

    Great Experience with JDS

    By Bria B on 02 November 2016 | Verified purchase

    Had a good experience with JDS great dealers of top quality cars I would have no problem with recommending this dealer for you to buy your next car from


  • 5

    I'm very happy. recommend this seller.

    By Dariusz A on 02 November 2016 | Verified purchase

    Great seller, very professional and helpful.


  • 5

    VW passat

    By George E on 08 September 2016 | Verified purchase

    I was pleased with the car, with reservations.It was suppsedly sold with a service and MOT,They also agreed to supply 6 month road tax,this was not fulfilled when I collected the car,within days of purchase I had to replace the battery(a faulty cell}. it wouldnt hold charge.I took the car to my local garage for a check over only to be told all four tyres needed replacing .I feel these things should have been deait with before the car was sold. I did not complain because I felt that they knowingly let the car go in that state to maximise profit,

    Reply from JDS Autos on 09/09/16

    George, Thank you for taking the time to give us a review about the vehicle that you bought from us on 16/07/2015. The deal that we agreed was to MOT the vehicle, To include 12 Months Warranty Wise Platinum Warranty and also the sale of the vehicle included 6 months VED. Looking back on your invoice and the vehicle order form all the above was done. The vehicle had a MOT and there was no issues. at no time did we agree to carry out a service on the vehicle otherwise that would have also been done. The vehicle had not that long since been serviced! All the vehicles we sell have a independent MOT and PDI prior to delivery and at this point there was no issues with the battery, However things can go faulty at any time this is why we sell all our vehicle with a 12 Months Warranty. Unfortunately this is the first that we have heard of any of this and only wish you would have contacted us as we alway endever to resolve any issues and we would of paid for the battery. Kind Regards John